با ما تماس بگیرید : ۰۲۱۴۴۲۵۴۵۴۸ - ۰۲۱۴۴۲۵۲۵۴۹|info@drtameh.com

مونالیزا تاچ

//مونالیزا تاچ

مونالیزا تاچ

مونالیزا تاچReviewed by Neda solgi on Dec 5Rating:

مونالیزاتاچ

یک روش درمانی با مونالیزا تاچ که به طور اختصاصی برای درمان علائم دردناک آتروفی واژن و (جوانسازی پوست )که تحت عنوان “نشانگان یائسگی دستگاه تناسلی” نیز شناخته می‌شود، ابداع و طراحی شده است. این بیماری در زنان یائسه و زنانی که به خاطر انجام شیمی درمانی برای معالجه سرطان پستان یا سایر سرطان‌ها، یائسگی القایی داشته‌اند، بروز می‌کند.

بیشتر درباره نحوه عملکرد روش مونالیزا تاچ بدانید

در روش مونالیزا تاچ،(جوانسازی پوست) یک انرژی لیزر CO2 خفیف و ملایم با استفاده از یک نشانگر مخصوص واژن به بافت دیواره واژن منتقل می‌شود. این انرژی لیزر بر روی غشای مخاطی واژن که دچار آتروفی شده است اثر می‌گذارد و باعث القای یک واکنش متابولیکی و تولید نئوکلاژن در این قسمت می‌شود. در نتیجه میزان گردش خون و تولید الاستین و کلاژن در ناحیه واژن افزایش می‌یابد و باعث مرطوب و لغزنده شدن بیشتر واژن می‌شود.
آثار فوری و دراز مدت عمل

سه دوره درمانی هر کدام به مدت ۵ دقیقه و به فاصله هر ۶ هفته
انجام عمل در مطب
بدون نیاز به بیهوشی
با حداقل عوارض جانبی
بدون نیاز به دوره استراحت بعد از عمل
تسکین علائم بلافاصله بعد از انجام عمل
ادامه درمان به صورت سالانه و هر سال یک بار

* در صورتی که ادامه درمان برای شما لازم باشد، پزشک شما آن را تشخیص می‌دهد.

انجام لیزر درمانی

طول مدت عمل ۱۰ دقیقه است . و بدون درد است و نیاز به مصرف مسکن و بی حسی نداشته و بیمار در حین عمل خونریزی ندارد

مراقبتهای بعد از استفاده از دستگاه واژینال

بعد از لیزر، بیمار بهتر است به مدت ۵ روز تحت درمان با آنتی بیوتیک موضعی و یا خوراکی با صلاحدید پزشک قرار گیرید .

و عمل سرپایی بوده و نیاز به استراحت بعد از عمل و دوره نقاهت وجود ندارد .

دوره درمان

لیزر واژینال به مدت ۳ تا چهار نوبت بستگی به صلاحدید پزشک به فاصله هر دو تا چهار هفته باید انجام شود . و بستگی به اندیکاسون لیزر درمانی ممکن است این عمل فقط در یک نوبت قابل انجام باشد

عوارض

لیزر واژینال(جوانسازی پوست) هیچ گونه عوارضی ندارد و در صورت داشتن هر گونه مشکلی بایستی با پزشک معالج صحبت کند.

توسط | ۱۳۹۶-۹-۱۴ ۱۰:۲۲:۳۰ +۰۳:۳۰ آذر ۱۴ام, ۱۳۹۶|جوانسازی|دیدگاه‌ها برای مونالیزا تاچ بسته هستند

درباره نویسنده: