رفع چین و چروک دور چشم

 پوست اطراف چشم بر اثر خندیدن، دست مالیدن و… دچار چین و چروک می شود. پوست زیر چشم خشک و بی آب می شود و حالت افتادگی پیدا می کند. پوست دور چشم، حساس ترین پوست در صورت است. سازندگان کرم های دور چشم مدعی اند که محصولاتشان چین و چروک زیر چشم را کاهش می دهد یا از بین می برد یا روند پیری را متوقف می کند اما واقعیت امر چیز دیگری است. در واقع اگر چه این کرم ها به مرطوب کردن پوست دور چشم کمک می کند اما راه متداول برای از بین بردن چین و چروک نیست. علاوه بر آن بیشتر این کرم ها بیش از حد غنی است و باعث تحریک پوست دور چشم می شود.

با بالا رفتن سن، پوست فرد نازک تر می شود و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. این شرایط باعث ایجاد چین و چروک بر روی پوست می شود و معمولاً این شرایط ابتدا در نواحی اطراف چشم ها و دهان مشاهده می شود. بعضی از فاکتورهای مربوط به سبک زندگی می توانند احتمال ایجاد خطوط  را در مراحل اولیه شکل گیری آن افزایش دهند.

مواد پرکننده پوستی

شما می توانید با استفاده از مواد پرکننده پوستی (تزریق ژل) چین و چروک کنار چشم ها و چین و چروک های برجسته تر دور چشم ها را بکشید و کاهش دهید.

chorrokk

  • چروک های درجه ۱: مواد پرکننده پوستی نرم با آب دار کردن و استحکام پوست به منظور تحمل فشار عضلات بوجود آوردنده و اثرات پیرکننده عوامل زیست محیطی نشانه های اولیه چین و چروک دور چشم را کاهش می دهند. عموما برای بدست آوردن نتایجی با میزان ماندگاری ۶ ماهه به سه جلسه درمانی اولیه نیاز است. پس از این سه جلسه اولیه باید هر شش ماه یکبار برای حفظ نتایج به مطب پزشک برای تزریق مجدد بوتاکس مراجعه کنید.
  • چروک های درجه ۲: برای افرادی که چین و چروک دور چشم آنها برجسته تر و همیشه نمایان است، مواد پرکننده سفت تر انتخاب بهتری است. این مواد پرکننده قدرت بیشتری دارند و به آرامی پوست شما را قالب بندی می کنند و نتایجی طبیعی را عرضه می کنند. تزریق ژل در این روش به یک جلسه درمانی نیاز دارد و نتایج آن حداکثر تا ۱۲ ماه ماندگاری دارند.
  • چروک های درجه ۳: تزریق بوتاکس معمولا بهترین گزینه برای افرادی است که چین وچروک دور چشم برجسته ای دارند، اما وقتی به ترمیم کمبود حجم به منظور ارائه اثرات بهینه نیاز است، ماده های پرکننده پوستی را می توان به همراه بوتاکس مورد استفاده قرار داد.