لیفت صورت با تزریق نخ:

در گذشته تنها راه موثر و با ماندگاری بالا برای لیفت صورت جراحی بوده است. اما با پیشرفت علم روش های گوناگونی برای لیفتینگ صورت و جوانسازی صورت ابداع شد. یکی از این روش ها لیفت صورت با تزریق نخ می باشد. در این روش با استفاده از نخ بخیه جذبی و یا موقت افتادگی و شل شدگی صورت را ترمیم می کنند. این روش دو کار را برای صورت انجام می دهد که باعث جوانسازی آن می شود.

یکی از این کارها سفت کردن و لیفتینگ پوست می باشد. پزشک با استفاده از نخ بخیه ای که زیر پوست قرار می دهد باعث سفت شدن آن می شود و پوست را می کشد تا صورت جوان و شاداب شود. انجام این فرایند ها نیازی به جراحی ندارد.

کار دیگر که در لیفتینگ صورت با تزریق نخ شاهد آن هستیم این است که باعث کلاژن سازی پوست می شود و به این شکل روند پیر شدن پوست را کند می کند.

جنس نخی که در این روش استفاده می شود می تواند از جنس پلاتینیوم، طلا، پلی استر یا کاپرون باشد. ضخامت نخی که استفاده می شود به اندازه یک تار مو می باشد.

انواع روش های لیفت صورت با تزریق نخ:

دکترپوست - دکترپوست و مو - دکتر زیبایی - بهترین دکتر پوست - بهترین دکتر پوست در ایران

دکترپوست – دکترپوست و مو – دکتر زیبایی – بهترین دکتر پوست – بهترین دکتر پوست در ایران

برای انجام این روش از سه نوع نخ می توان استفاده کرد.

  1. استفاده از نخ های جذبی : این نخ ها از موادی ساخته شده اند که پوست به آن ها حساسیت ندارد و بعد از مدتی جذب پوست می شوند. اثر تزریق نخ بعد از جذب آن هم ماندگار است.
  2. استفاده از نخ غیرقابل جذب : این نوع نخ بیش تر برای مشکلات شدید و خیلی حاد کاربرد دارد. در این روش نخ سال ها در زیر پوست می ماند و جذب بدن نمی شود. این نخ ها از مادی مانند طلا یا فیبرهای سنتتیک ساخته شده اند.
  3. استفاده از نخ ترکیبی : همانطور که از اسم این نخ ها مشخص است در این روش هم شاهد بخش های جذب شونده هستیم و هم بخش های غیرقابل جذب. در این روش نخ هایی که استفاده می شوند مخروط های غیرقابل جذبی دارند که با وجود جذب شدن سایر قسمت ها زیر پوست می مانند و جذب نمی شوند.