معرفی پروسترولین Prostrolane و مهمترین کاربردهای آن

ترکیبات اصلی این محصول شامل هیالورونیک اسید ، کوآنزیم‌ها، مواد معدنی، آمینواسیدها، ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است که حضور هیالورونیک اسیدهای کراس لینک شده (عملی که به موجب آن دوام و ماندگاری ژل های تزریق پذیر افزایش می‌یابد) باعث می‌شود تا این محصول در بازه زمانی طولانی‌تری در بافت پوست اعمال اثر کند.

ار مهم‌ترین کاربردهای پروسترولین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • از بین بردن تیرگی پوست و درمان کک و مک حذف انواع لک‌های صورت و گردن
  • حذف خطوط اخم و خنده و چین و چروک عمیق پوست
  • احیای پوست به خصوص پوست اطراف چشم
  • آبرسانی و خونرسانی پوست
  • انواع پروسترولین Prostrolane

    پروسترولین Prostrolane Natural B : در جوانسازی پوست  آبرسانی ، تحریک و تولید کلاژن ، الاستین (ماده پروتئینی که در لابلای الیاف کلاژن قرار دارد و حالت ارتجاعی به پوست می‌دهد) و فیبرونکتین ( یک داربست مهم پروتئینی برای حفظ بافت است)، مهار رادیکال‌های آزاد و برطرف کردن خطوط و چین و چروک‌های سحطی در صورت ، گردن، دکلته و پشت دست کاربرد دارد. این نوع مزوژل ، برای افرادی که دچار آفتاب سوختگی، خشکی پوست ، شل شدن و افتادگی پوست هستند، مناسب است.

    پروسترولین Prostrolane Inner B : این محصول در لاغری و لاغری موضعی خصوصاً در ناحیه پهلوها، کنار ران پا، غبغب، قسمت‌های پایین صورت که به علت تجمع چربی افتاده شده (ناحیه جاگینگ) و چربی‌هایی که در قسمت پایین پلک وجود دارد کاربرد دارد و در نهایت استحکام و لیفت پوست را به ارمغان می‌آورد. تزریق به صورت ۲ بار و هر دو هفته یک مرتبه انجام می‌شود.

    پروسترولین Prostrolane Blanc B : در جوان سازی ، آبرسانی ، کاهش تراکم رنگدانه‌ها در پوست ،رفع تیرگی‌های زیر چشم  روشن کردن پوست صورت و درمان بیماری‌هایی مثل ملاسما، لک‌های ژنتیکی، لک‌های ناشی از نور خورشید و تغییرات هورمونی کاربرد دارد. تزریق به صورت ۲ تا ۳ بار به فاصله ۲ تا ۴ هفته یک بار (با توجه به شرایط پوستی و تشخیص پزشک) انجام می‌شود.

    در باب معرفی پروسترولین Prostrolane و عمده تفاوت آن با روش‌های جوان سازی دیگر باید گفت که مزوژل پروسترولین با روش‌هایی همچون تزریق چربی و فیلر تفاوت دارد و هیچ‌گونه افزایش حجم و برجسته سازی را انجام نمی‌دهد.