تعریف لیفتینگ صورت:

با افزایش سن تغییرات گوناگونی را در بدن شاهد هستیم . یکی از شایع ترین و واضح ترین تغییراتی که دیده می شود افتادگی و شل شدن پوست و بروز چین و چروک های پوستی می باشد . راه های مختلفی برای درمان این حالت ها پیشنهاد می شود اما یکی از بهترین راه های درمان لیفتینگ صورت است . بیش تر خانم های بین ۴۰ تا ۶۰ سال لیفتینگ و جوانسازی صورت را انجام می دهند. در ادامه با انواع روش های لیفتینگ و جوانسازی پوست آشنا می شویم.

لیفتینگ صورت با جراحی:

یکی از روش های لیفتینگ و جوانسازی جراحی می باشد که یک روش تهاجمی است. در این روش قسمتی از پوست را برمیدارند و قسمت های باقی مانده را به هم نزدیک می کنند و بخیه می زنند.

لیفتینگ و جوانسازی با استفاده از نخ:

دکترپوست - دکترپوست و مو - دکتر زیبایی - بهترین دکتر پوست - بهترین دکتر پوست در ایران

دکترپوست – دکترپوست و مو – دکتر زیبایی – بهترین دکتر پوست – بهترین دکتر پوست در ایران

در این روش نخ را زیر پوست قرار می دهند و در بعضی نقاط آن گره هایی می زنند تا پوست را کشیده نگه دارد. رضایت از این روش کم می باشد زیرا ممکن است گره ها خراب شود و ماندگاری این روش کم می باشد.

استفاده از هایفو برای لیفتینگ و جوانسازی پوست:

در این روش با استفاده از دستگاه و به صورت غیر تهاجمی عمل لیفتینگ را انجام می دهند . مشتریان از این روش نیز رضایت کمی دارند.

لیفت صورت با استفاده از روش آر اف:

یکی دیگر از روش های لیفتینگ و جوانسازی پوست استفاده از آر اف می باشد در این روش امواج الکترومغناطیسی را به پوست می تابانند و همزمان سوزن هایی از جنس طلای ۲۴ عیار وارد پوست می شود . فلز طلا به سفت شدن پوست کمک می کند.

چقدر زمان باید بگذرد تا اثرات لیفتینگ صورت را مشاهده کنیم؟

زمانی که برای مشاهده نتیجه لیفتینگ و جوانسازی لازم است بستگی به روشی دارد که استفاده می شود . در روش هایفو و آر اف دو هفته زمان می برد و در روش جراحی باید صبر کنیم تا کبودی ها بعد از یک هفته از بین بروند تا شاهد نتیجه جراحی باشیم.