عوارض هایفوتراپی یا لیفت صورت

در حالی که هایفوتراپی خطرات و هزینه بسیار کمتری از جراحی لیفت صورت دارد اما نتیجه آن برای بهتر شدن نیاز به تکرار دوباره دارد. لیفت صورت ممکن است عوارضی را داشته باشد که شامل موارد زیر است:

• لخته های خون
  • ریزش مو

طبق مطالعات انجام شده ۹۷٫۸ درصد از مردم بعد از یک سال می توانند نتیجه آن را روی صورت شان ببینند که بلند مدت می باشد.

در هایفوتراپی چه احساسی به فرد می دهد؟

ممکن است در طول انجام هایفو ترافی کمی ناراحتی را احساس کنید و افراد آن را به عنوان پالس های الکتریکی بسیار ریز یا حساسیت های کاملاً خفیف شرح می دهند و اگر از درد آن می ترسید ممکن است پزشک شما برای کاهش درد، داروهایی مثل ایبوپروفن را پیشنهاد دهد و بعد از این درمان ممکن است قرمزی و تورم کمی داشته باشید که به تدریج و در چند ساعت آینده رفع خواهد شد.

آماده شدن برای هایفو تراپی صورت به چه شکل خواهد بود:

قبل از انجام هایفوتراپی آمادگی خاصی لازم نیست فقط باید صورت خود را پاکسازی کنید و از محصولات مراقبت از پوست قبل از درمان استفاده کنید.

کاربردهای هایفو‌تراپی

با توجه به گفته‌ی انجمن جراحی پلاستیک زیبایی ایالات متحده، هایفو و دیگر روش‌های جوان‌سازی بدون جراحی پوست، می‌توانند جایگزینی برای لیفت صورت باشند. از سال ۲۰۰۸ تاکنون، شهرت هایفو در درمان‌های زیبایی پوست به سرعت افزایش یافته و در سال‌های اخیر استفاده از این روش بسیار زیاد شده است. در ۵ سال اخیر استفاده از هایفوتراپی حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است.

برای استفاده‌های زیبایی و جوا‌ن‌سازی پوست مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

• کاهش چین و چروک پوست
  • سفت کردن افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه‌ی گردن و غبغب (که به گردن بوقلمونی معروف است)
  • لیفت گونه‌ها، ابروها و پلک‌ها
  • بهبود وضعیت خط چانه