لاغری موضعی با استفاده کرم های لاغری:

یکی از روش هایی که برای لاغری موضعی عنوان می شود استفاده از کرم های لاغری می باشد که آن ها را تحت عنوان کرم موضعی کاهش وزن و کرم چربی سوز نیز می شناسند. زمانی که کرم را روی قسمتی می زنیم که می خواهیم چربی هایش از بین برود باعث می شود چربی های آن ناحیه شل و کم آب شوند. بعد از این اتفاق بدن برای تامین انرژی از این چربی ها استفاده می کند و از مواد غذایی استفاده نمی کند. این کرم ها باعث می شوند جریان خون در قسمتی که به صورت موضعی استفاده شده اند افزایش پیدا کنند.

لاغری موضعی که به دنبال استفاده از این کرم ها می آید موقتی می باشد. بعد از قطع استفاده از آن ها دوباره فرد اضافه وزن پیدا می کند. برای اینکه اثرات کرم برای مدت طولانی تری باقی بماند بهتر است در کنار آن ورزش کنیم و رژیم غذایی سالمی را دنبال کنیم.

دکترپوست - دکترپوست و مو - دکتر زیبایی - بهترین دکتر پوست - بهترین دکتر پوست در ایران

دکترپوست – دکترپوست و مو – دکتر زیبایی – بهترین دکتر پوست – بهترین دکتر پوست در ایران

آیا استفاده از کرم های لاغری موضعی خطرناک است؟

استفاده از کرم های لاغری موضعی عوارضی ندارند و بی خطر هستند اما در زمان خرید باید توجه کنید که محصولی که تهیه می کنید معتبر باشد. قبل از استفاده نیز آن را روی قسمتی از پوست خود امتحان کنید.

کرم های لاغری چه عوارضی را می توانند به دنبال داشته باشند؟

اگر از بهترین و معتبر ترین کرم های لاغری نیز استفاده کنید ممکن اس یک سری عوارض را از خود نشان دهند. عوارضی که در زمان استفاده از کرم لاغری موضعی ممکن است مشاهده کنید عبارتند از :

کاهش و از دست دادن اشتها ؛

  • سرگیجه ؛
  • بی قراری ؛
  • بیش از حد طبیعی عرق کردن ؛
  • اسهال ؛
  • حالت تهوع و استفراغ ؛
  • لرز.

استفاده از روش های لاغری موضعی چه از نوع جراحی باشند و چه از نوع غیر جراحی باشند ممکن است بعد از مدتی اثر خود را از دست بدهند و دوباره اضافه وزن پیدا کنید. برای جلوگیری از این اتفاق لازم است که در کنار استفاده از این روش ها ورزش کنید و رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید.