اندرمولوژی یا درمان سلولیت با دستگاه جی فایو

این روش درمانی از یک دستگاه خاص استفاده می کند که یک ماساژ عمیق به شما می دهد و همچنین پوست شما را به کمک یک ابزار وکیوم مانند به سمت بالا می کشد. اتحادیه غذا و داروی ایالات متحده این روش درمانی را مورد تایید قرار داده است چرا که آسیبی به افراد وارد نمی کند. البته این سازمان در مورد کارآمد بودن این روش حرفی نزده است.

طول درمان سلولیت با دستگاه G5 در هر جلسه درمانی، ۴۵ دقیقه است.اگر نتیجه را مشاهده می کنید باید درمان را ادامه دهید تا نتایج ادامه یابند. معمولا سلولیت پس از ۱ ماه اتمام درمان به حالت عادی خود بر میگردد.

پروتز,لفتینگ و جوانسازی,بهترین دکتر پوست و مو رد تهران ,بهترین پزشک پوست و مو در تهران,بهترین متخصص پوست و مو در تهران,از بین بردن دائمی موهای زائد بدن,تزریق ژل و بوتاکس

حذف چربی های اضافه بدن

از آنجایی که سلولیت از تجمع چربی های اضافه در زیر پوست بدن پدید می آید، یکی از راه های رفع سلولیت، حذف چربی های زیر پوستی به منظور لاغری است.

درمان با موج آکوستیک

تحقیقات نشان داده اند که این روش می تواند شکل و ظاهر سلولیت بر روی پوست را کم کند. طول درمان سلولیت با این روش ممکن است چندین جلسه درمانی باشد.

کاهش وزن

داشتن وزن اضافه می تواند سلولیت را بیشتر در معرض دید قرار دهد. برای برخی از افراد، کاهش دادن وزن و داشتن وزن ایده آل می تواند میزان سلولیت قابل مشاهده را کاهش دهد. البته اگر در حین از دست دادن وزن خود، پوست شما شل شود این موضوع می تواند سلولیت را بیشتر از قبل در معرض دیده قرار دهد.

درمان سلولیت ران با ورزش

داشتن عضلات بیشتر باعث می شود پوست شما جذاب تر، قوی تر و یکدست دیده شود. جایگزین کردن چربی ها با عضله می تواند از ظاهر سلولیت بکاهد.

درمان سلولیت با کربوکسی تراپی

در حین این پروسه درمانی، گاز کربن دی اکسید در زیر پوست وارد می شود. این گاز با کربن مونوکسید که تاثیری مرگبار دارد تفاوت داشته و مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند. از جمله عوارض جانبی احتمالی کربوکسی تراپی می توان به ناراحتی در حین درمان و کبودی موقت اشاره کرد.

تحقیقات اولیه نشان داده اند که در اثر این روش درمانی میزان سلولیت خانم ها کمتر می شود. در یک تحقیق، ۱۰ خانم ۸ درمان انجام دادند. بعد از اتمام این پروسه، محققین متوجه شدند که خانم ها سلولیت کمتری در پوست خود داشتند.