درمان سلولیت ران با لیزر

برای درمان مشکل سلولیت یا همان تجمع چربی چندین روش درمان با لیزر مورد استفاده قرار می گیرند.

در حین یک پروسه درمانی لیزری با کمترین میزان تهاجم که به آن سلولاز درمان سلولیت (Cellulaze) می گویند، یک فیبر بسیار ریز لیزری به زیر پوست شما هدایت می شود. پس از این که اشعه لیزر فعال شود، انرژی لیزر می تواند از سطوح سخت زیر پوست گذر کند و در نتیجه می توانیم تجمع چربی یا همان سلولیت را ببینیم.
این درمان همچنین می تواند پوست شما را ضخیم تر کند که خود یک نکته مهم است. معمولا پوست نواحی که سلولیت در آن ها وجود داشته باشد با گذر زمان نازک می شود. ضخیم کردن پوست می تواند کمک کند تا سلولیت ناحیه مورد نظر کمتر دیده شود.

نکته نهایی: درمان لیزری سلولیز شاید بتواند ظاهر ناحیه سلولیت بر روی پوست را کاهش دهد. مراجعه کنندگان نیز نتایجی را تجربه می کنند که تا یک سال و بیشتر پایدار هستند. برای فهمیدن این که این روش درمانی واقعا چقدر کاربردی و مفید است به تحقیقات بیشتر نیاز است.

در دیگر درمان های لیزری، برخی مراجعه کنندگان کاهش میزان سلولیت در پوست را مشاهده کرده اند. نتایج این روش های درمانی تا ۶ ماه و بیشتر دوام دارند. با این حال معمولا مقداری فرو رفتگی پوست معمولا دوباره نمایان می شود.

سلولیت با چربی تفاوت دارد. درمان هایی که به شکل مناسب می توانند چربی را از زیر پوست حذف کنند بر رو سلولیت تاثیری ندارند.

قبل-و-بعد-از-درمان-سلولیت

درمان سلولیت با RF

این نوعی از درمان است که در آن سلولیت بدن شما تحت حرارت قرار می گیرد. یک دستگاه مورد تایید سازمان غذا و دارو، RF یا رادیو فرکانسی را با لیزر، ساکشن و ماساژ ترکیب می کند تا سلولیت را مورد هدف قرار دهد.

تحقیقات اخیر نشان داده اند برخی بیماران با انجام این پروسه درمانی سلولیت کمتری در پوست خود مشاهده کرده اند. با این حال این نتایج کوتاه مدت هستند و برای دیدن تغییرات کوچک به چندین جلسه درمانی نیاز خواهد بود.

وجود کبودی پس از لیزر RF در بین افراد رایج است که البته این مشکل با گذر زمان حل می شود.