جالپرو چیست ؟

جالپرو یک ماده‌ی استریل قابل جذب است که در زیر پوست تزریق می‌شود.مطالعات علمی نشان داده است که ترکیب آمینو‌اسید و هیالورونیک اسید بهترین راه برای درمان چین و چروک و پیری پوست است. بر‌این اساس با تزریق آن کیفیت بافت پوست بهبود می‌یابد، پوست روشن و شفاف می‌شود و چین و چروک‌ها و خطوط پوست را به حداقل می‌رساند. لازم به ذکر است مزوژل‌های جوانساز جالپرو منع تزریق در هیچ ناحیه‌ای ندارد و حتی برای تزریق زیر چشم هم گزینه مناسبی است.جالپرو (Jalupro) معروف‌ترین مزوژل دنیا است. این مزوژل ترکیب هیالورونیک اسید خالص و آمینواسیدهای ضروری است که باعث ساخت کلاژن در پوست می‌شوند. این ماده که زیر پوست تزریق می‌شود آن را تغذیه و احیا می‌کند.جالپرو یک ماده استریل قابل جذب است که در زیر پوست تزریق می شود. با تزریق آن کیفیت بافت پوست بهبود می یابد، پوست روشن و شفاف می شود و چین و چروک ها و خطوط روی پوست را به حداقل می رساند.

معرفی-و-بررسی-مزو-ژل-جالپرو

کاربردهای جالپرو

تزریق جالپرو یک روش کاملا موثر و بدون خطر است. این ماده توانایی قدرتمندی در آبرسانی پوست دارد. تزریق این ژل یک روش چند منظوره هست، از پر کردن چین و چروک های عمیق گرفته تا برطرف کردن ترک های پوستی (استرچ مارک) و درمان جای جوش ها.

جالپرو را می توان به صورت درمان مکمل با فیلر یا بوتاکس تزریق کرد تا نتیجه آن ها افزایش یابد. به طور کلی ترمیم عملکردهای حیاتی پوست، یک گام مهم و اساسی در درمان چین و چروک و پیری پوست می باشد. ژل جوانسازی پوست جالپرو، محصولی برای درمان چین و چروک ها و مشکلات پوستی می باشد. مطالعات علمی نشان داده است که ترکیبات آمینواسید و هیالورونیک اسید بهترین راه برای رفع این مشکلات می باشند. تزریق جالپرو را می توان در کنار تزریق بوتاکس، پیلینگ کربن و درمان های لیزر انجام داد.

عملکرد این ژل چگونه است؟

بافت های همبند به نام فیبروبلاست ها با افزایش سن قابلیت خود را از دست می دهند. جالپرو غنی از اسیدهای آمینه توانایی فیبروبلاست ها را تقویت می کند و بافت اتصال دهنده پوست ترمیم می یابد. در نهایت پوستی سالم و صاف برای شما به ارمغان می آورد.

برای چه نواحی کاربرد دارد؟

این ژل برای نواحی صورت، گردن، دکلته، زیربغل، دست، داخل ران، داخل زانو و شکم کاربرد دارد.

انواع ژل جالپرو :

دو نوع است: جالپرو کلاسیک و جالپرو HMW.

تفاوت انواع جالپرو

نوع کلاسیک آن برای افراد جوان تر مناسب است تا از شروع علائم پیری جلوگیری کند. در مقابل مدل HMW حاوی اسید هیالورونیک بیشتری است که برای افراد مسن به کار می رود. زیرا خطوط عمیق تر به رطوبت بیشتری نیاز دارند.