پیکرتراشی با روش بادی جت چیست؟

افرادی زیادی هستند که با گرفتن رژیم های سنگین و ورزش مرتب و با برنامه نمی توانند چربی های اضافی خود را از بین ببرند و به وزن و سایز ایده آل خود برسند. راه های مختلفی برای این افراد وجود دارد. یکی از روش های غیرتهاجمی که این افراد می توانند از آن استفاده کنند روش بادی جت می باشد. در این روش با استفاده از قدرت آب چربی های اضافه را از بین می برند. اگر این کار به دست یک متخصص ماهر انجام شود می تواند چربی ها را به سالم ترین حالت ممکن خارج کند که بتوان برای تزریق و از بین بردن چین و چروک از آن ها استفاده کرد.

چگونه با روش بادی جت چربی های اضافه را از بین می برند؟

دکترپوست - دکترپوست و مو - دکتر زیبایی - بهترین دکتر پوست - بهترین دکتر پوست در ایران

دکترپوست – دکترپوست و مو – دکتر زیبایی – بهترین دکتر پوست – بهترین دکتر پوست در ایران

بادی جت یکی از روش های بسیار کم خطر و غیر تهاجمی می باشد که برای از بین بردن چربی های اضافه به کار می روند. در این روش از بیهوشی استفاده نمی شود اما پزشک باید ابتدا بی حسی موضعی را برای بیمار انجام دهد. سپس با استفاده از قدرت آب چربی ها را تخریب می کنند و با استفاده از دستگاه آن را از بدن خارج می کنند. نکته قابل توجه در این روش این است که می توان فشار آب را کنترل کرد. همچنین این روش کاملا ایمن می باشد و به بافت های اطراف بافت چربی آسیبی وارد نمی کند.

چه کسانی شرایط انجام بادی جت را دارند؟

  • افرادی که تمایل دارند برای لاغری از روش بادی جت استفاده کنند باید شرایط زیر را داشته باشند.
  • سن آن ها بیش تر از ۱۸ سال باشد ؛
  • کسانی که اضافه وزن آن ها کم تر از ۱۰ کیلوگرم می باشد و تا به حال موفق نشدند این اضافه وزن را با رژیم غذایی و یا ورزش از بین ببرند ؛
  • مقصود فرد از لاغری از بین بردن چربی هایی باشد که در برابر رژیم و ورزش مقاوم بوده اند و از بین نرفته اند ؛
  • کسانی که چربی در ناحیه پهلو و شکم آن ها تجمع پیدا کرده و دچار چاقی موضعی هستند ؛
  • افرادی که می خواهند برای لاغری از این روش استفاده کنند نباید به بیماری هایی مانند دیابت و بیماری های قلبی عروقی مبتلا باشند.