رفع تاتو با لایه بردار:

یکی از راه های رفع تاتو روش های لایه برداری می باشد. در لایه برداری اولین لایه پوست که اپیدرم نام دارد را بر می داریم و به لایه وسطی پوست به نام درم می رسیم. جوهر تاتو در این لایه وجود دارد و با برداشتن لایه اول پوست که از تاتو و این لایه محافظت می کرد جوهر تاتو به بیرون ترشح می شود از بین می رود.

بعد از انجام لایه برداری قسمتی که تحت درمان قرار گرفته است سوزش دارد. دو هفته زمان می برد که بهبودی کامل پیدا کنید. به این نکته توجه نمایید که در طول این دو هفته به هیچ عنوان نباید از خانه بیرون بروید تا آفتاب به پوست شما بتابد. به دلیل اثر کمی که این روش دارد در کنار روش لیزر استفاده می شود.

روش لیزر برای رفع تاتو:

دکترپوست - دکترپوست و مو - دکتر زیبایی - بهترین دکتر پوست - بهترین دکتر پوست در ایران

دکترپوست – دکترپوست و مو – دکتر زیبایی – بهترین دکتر پوست – بهترین دکتر پوست در ایران

موثرترین و بهترین راه رفع تاتو استفاده از لیزر می باشد. انواع گوناگونی روش لیزر می باشد که برای از بین بردن تاتو استفاده می شوند که عبارتند از :

  • لیزر Q-Switched ND:YAG
  • لیزر فراکشنال CO2
  • لیزر Q-Switched Rubby

رفع تاتو با روش های آرایشگاهی:

می توان گفت رفع تاتو با روش های آرایشگاهی وجود ندارد. تنها کاری که آرایشگرها برای از بین بردن تاتو و خالکوبی انجام می دهند این است که رنگدانه های شبیه به رنگ پوست را تزریق می کنند تا روی تاتو را بپوشاند. این روش مشکلات زیادی دارد. اول اینکه با این روش تاتو به طور کامل پوشیده و پنهان نمی شود. همچنین اگر این کار را انجام دهید دیگر نمی توانید با استفاده از لیزر آن را پاک کنید.

رفع تاتو با روش های خانگی:

شاید به دفعات زیادی به تیترهایی در فضای مجازی برخورد کرده باشید که ادعا می کنند می توان با روش های خانگی تاتو را پاک کرد. اما همه ما می دانیم ویژگی بارز تاتو دائمی بودن آن است پس قطعا نمی توان با روش های ساده آن را از بین برد. هیچکدام از پژوهش ها تاکنون تایید نکرده اند که با کرم یا روش خانگی بتوان اتو را پاک کرد. FDA در رابطه با کرم هایی که ادعا می شود برای رفع تاتو موثرند اینگونه بیان می کند که توانایی هیچکدام برای از بین بردن تاتو تایید نشده و به دلیل اینکه این کرم ها حاوی اسیدهای قوی هستند برای پوست آسیب زا می باشند.