روش تزریق مزوژل چگونه است؟

با تزریق بی حسی در ناحیه مذکور میتوان از مزوژل استفاده کرد. در روش های ترکیبی معمولا ابتدا سابسیژن انجام شده و لیزرتراپی انجام می گیرد. در انتهای کار از تزریق مزو یا مزوژل بهره برده می شود.

تورم و کبودی بعد از این عمل وجود خواهد داشت. در افراد مختلف میزان این کبودی ها متفاوت خواهد بود اما به طور کلی یک تا دوهفته زمان لازم است تا به حالت ماندگاری برسد.

پس از طرح ریزی یک برنامه درمانی یا جوانسازی با استفاده از مزوژل توسط پزشک، تزریق مزوژل در چند جلسه به‌صورت مرتب انجام خواهد شد. نحوه استفاده از روش مزوژل بسیار شبیه به تزریق ژل به نواحی مختلف صورت می‌باشد. پزشک پس از آماده‌سازی سرنگ مخصوص، ترکیب ویال مزو و هیالورونیک اسید موجود در بسته بندی مزو ژل را به آرامی به اندازه نیاز در ناحیه هدف تزریق می‌کند.

تمام مواد و عناصر به کار رفته در مزوژل باعث ایجاد و ساخت کلاژن شده و خون‌رسانی به بافت‌ها و اندام‌ها را افزایش می‌دهد. از ویتامین‌ها و مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها در مزوژل برای تقویت و ترمیم پوست استفاده می‌شود. روش تزریق مزوژل مشابه روش مزوتراپی است که در آن از یک دستگاه مزوگان جهت تزریق کوکتل مزوژل به پوست استفاده می‌شود.

مزوژل-چیست-و-چه-کاربردی-دارد-۱

مراقبت‌های پس از تزریق مزوژل

  • در هفته اول پس از تزریق از قرار گرفتن در معرض آفتاب و نیز سونا خودداری کنید و در هنگام خارج شدن از منزل استفاده از کرم‌های ضد آفتاب با SPF30 یا بیشتر را فراموش نکنید.
  • همچنین به مدت دو هفته پس از درمان از درمان‌های پوستی و زیبایی در سالن‌های زیبایی اجتناب کنید. بعد از دو هفته با مراجعه مجدد به پزشک و اجازه از طرف وی، می‌توانید مراقبت‌های پوستی خود را از سر بگیرید.
  • از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مانند ناپروکسن، ایبوپروفن و آسپیرین پرهیز کنید و در صورت لزوم باید یک هفته قبل از درمان با پزشک مشورت کنید.

آرایش کردن بعد از تزریق مزوژل

برخی از خانم هایی که بسیار حساس هستند و دوست دارند که حتما آرایش کنند، معمولا بعد از یکی دو روز از تطریق می توانند آرایش خود را داشته باشند. و این امر مشکلی در نتیجه مزوژل نخواهد گذاشت.

هزینه مزوژل چقدر است؟

مزوژل ها هزینه بالا و متفاوتی دارند. با توجه به روش های مختلفی که برای هر فرد استفاده می شود هزینه ها متفاوت خواهد بود. مهم این است که افراد به درصد بالایی از رضایتمندی برسند. بنابراین دکتر فهیمه اکبری طامه سعی می کند با محاسبه معقولی از هزینه ها بهترین روش را برای فرد در نظر بگیرد.