زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل

پر کننده هایی که می توان به کمک تزریق وارد صورت کرد، ژل های ضروری هستند که حاوی اسید هیالورونیک (HA) هستند. این ژل های نرم و بدون رنگ توسط متخصصین در اعماق متغیری از پوست شما تزریق می شوند.

اسید هیالورونیک یا همان HA به صورت طبیعی در پوست افراد وجود دارد و وظیفه اصلی آن حفظ کشش، انعطاف پذیری و حجم پوست است. بالا رفتن سن می تواند منجر به کاهش سطح اسید هیالورونیک شده و در نتیجه بر روی پوست چین و چروک پدیدار شده و حالت افتادگی به آن دست می دهد.تزریق ژل و فیلر تنها در چند دقیقه انجام می شود. بلافاصله پس از تزریق این ژل های خاص شاهد بهبود پوست خود بوده و دوران نقاهت نیز بسیار کم خواهد بود.

unnamed

کاربرد روش تزریق ژل چانه

 

اندازه چانه: به کمک این پر کننده های تزریقی می توانید اندازه چانه خود را بزرگتر کنید.
طول چانه: در برخی از مراجعه کنندگان، طول چانه بسیار کم است. به کمک فیلر های تزریقی می تواند به راحتی این مشکل را حل کرد تا طول چانه بیشتر شود.
فرم چانه: این مورد در افراد بسیار شایع است که چانه بد حالتی داشته باشند. به کمک پر کننده های پوستی ما می توانیم چانه شما را قوی تر و بهتر از قبل سازیم.
حالت چانه: ممکن است مراجعه کنندگان ما نیاز به سطح، طول و یا زاویه بیشتری در چانه خود هستند. اگر آن ها حس کنند که چانه ای بسیار مربع مانند دارند ما می توانیم این ظاهر را به حالت گرد در آوریم. در جلسه مشاوره، هر مراجعه کننده به خوبی ارزیابی می شود. در حین این ارزیابی، پزشک زیبایی با مریض خود پیرامون آناتومی و نحوه بهبود آن صحبت خواهد کرد.
تقارن چانه: اگر چانه شما از حالت قرینه خود در آمده باشد، می توان به کمک پر کننده های تزریقی پوست این مشکل را نیز برطرف کرد.