روش های زاویه سازی صورت

ما از تزریقات فیلر برای رفع چین و چروک صورت استفاده می کنیم تا بتوانیم اندازه عضلات مربوط به فک شما را کوچکتر کنیم. طول بخش پایینی صورت و فک شما توسط ضخامت این عضله تعیین می شود. در نتیجه ناحیه پایینی صورت شما باریک شده و استخوان های گونه شما بیشتر به چشم خواهند آمد و چهره زنانه خوبی خواهید داشت.

یکی از روش های زاویه دار کردن صورت، روش تزریق ژل چانه است. ما از پر کننده های پوستی جهت افزایش طول چانه و همچنین گونه ها استفاده می کنیم (البته در جایی که به این کار نیاز باشد). این می تواند منجر به ایجاد یک حالت بیضوی در صورت شما شود، یا یک مثلث برعکس در صورت.

مراحل عمل زاویه صورت

فیلرهای تزریقی پوست در برخی از بخش های صورت استفاده می شود و ترتیب این کار به نحوی است که به تعادل و تقارن برسیم. پس از این که برنامه درمانی شما در جلسه مشاوره  با دکتر فهیمه اکبری طامه مشخص شد، یک دکتر خوب برای زاویه سازی صورت، ژل را در صورت شما تزریق می کنند.

خبر خوب این است که مواد بی حس کننده در این فیلر ها به کار گرفته شده اند تا در حین تزریق آن ها راحت باشید. نتایج مربوط به این پروسه را بلافاصله پس از اتمام آن خواهید دید. شایان ذکر است که تمامی فیلر های پوستی ما بنا به دلایل امنیتی که در جلسه مشاوره نیز بحث می شود، حل شدنی هستند.

ما از یک لوله کانولا یا سوزن جهت تزریق فیلر های پوستی در ناحیه چانه استفاده می کنیم. مزیت اصلی تزریق با کانولا در ناحیه چانه، کاهش ریسک آسیب رسیدن به رگ های خونی و در نتیجه کبودی پوست یا حتی عوارضی شدید تر نظیر تزریق فیلر در عروق درونی صورت است. این عمل بدون درد و با بی حسی کامل انجام می شود.
از آن جایی که چانه شما یک ناحیه فیبری و عضلانی است، یک سوزن به راحتی می تواند وارد این ناحیه شده و پیشرفت کند. با توجه به حالت خاص در نوک کانولا، وارد کردن آن در ناحیه چانه می تواند کمی سخت باشد.

در بیشتر موارد، ما از ترکیب سون و کانول ها استفاده می کنیم تا بتوانیم در پروسه درمانی به بهترین نتیجه ممکن برسیم. معمولا از کانول برای نواحی کناری چانه استفاده می شود. از سوزن نیز معمولا برای تزریق فیلر ها در مرکز چانه افراد استفاده می شود.

unnamed (1)

یک روز پس از عمل زاویه سازی صورت

همچون تمامی درمان های دیگری که شامل تزریق می شوند، امکان قرمز بودن ناحیه تزریق شده برای یک ساعت یا بیشتر وجود دارد. کبودی همیشه می تواند یک ریسک کوچک در زمینه درمان های تزریقی باشد. شما می توانید با اجتناب از مصرف الکل، محصولات حاوی امگا ۳ و داروهای ضد التهاب تا ۲۴ ساعت قبل از درمان این ریسک را کاهش دهید.

عوارض جراحی زاویه دار کردن صورت

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده زاویه دار کردن چانه و صورت با جراحی بهتر است یا تزریق ژل؟ باید بگوییم عوارض و معایب عمل جراحی زاویه صورت بسیار زیاد هستند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

باید درد بسیار زیادی را تحمل کنید.
مصرف داروهای زیاد و متنوع قبل و بعد از عمل می تواند مشکلاتی را در بدن شما به وجود آورد.
حتی اگر یک درصد عمل جراحی موفقیت آمیز نباشد، امکان دارد برای همیشه کارکرد چهره خود را از دست دهید.
عمل جراحی حتی می تواند جان شما را به خطر بیاندازد.
نتایج دلخواه و مد نظر همیشه تضمین نمی شوند.
گاهی اوقات ممکن است چهره و حالت خوبی به دست آورید، اما این نکته که با عمل جراحی به این ظاهر رسیده اید کاملا مشخص خواهد بود.
چهره شما ظاهری غیر طبیعی و مصنوعی خواهد داشت.
در حالت کلی اگر مشکلی پیش بیاید، شما در دردسری بزرگ خواهید بود.
شما باید پول زیادی را هزینه کنید و در اکثر مواقع اگر به نتایج دلخواهتان نرسید، همیشه حس پشیمانی در شما وجود خواهد داشت.