مزایای تزریق ژل پروفایلو چیست؟

تزریق ژل لب حدود ۱۰ دقیقه به طول می انجامد. پروفیلو برخلاف فیلر های پوستی دیگر به جای جایگزینی حجم از دست رفته، قادر است تا حجم از دست رفته را دوباره احیا کرده و به دلیل توزیع پذیری بالای خود در نواحی نیازمند حجم، قرار گیرد. این ویژگی های پروفایلو آن را به درمانی ایده آل برای بهبود حالت ارتجاعی و سفتی پوست در نواحی همچون: گردن، اطراف دهان و دست ها بدون ایجاد ظاهری مصنوعی تبدیل کرده است.

اغلب افراد جهت افزایش سفتی و رفع افتادگی پوست، انجام تزریق پروفایلو در نواحی بین گونه و چانه را تقاضا می کنند. پروفایلو نتایج قابل توجهی را در زمینه لیفت صورت به ارمغان آورده و ظرف تنها ۸ هفته ظاهر ناحیه بین گونه و چانه را بهبود می بخشد. توصیه ما این است که این فرایند در دو جلسه درمانی با فاصله ۴ هفته انجام شود. به طور کلی، تزریق پروفایلو می تواند مزایای زیر را برای افراد به همراه داشته باشد:

✅ افزایش قوام و حالت ارتجاعی بدن

✅ احیای درخشندگی پوست صورت

✅ بهبود بافت و رنگ پوست

✅ آبرسانی به پوست

چند بار تزریق پروفایلو مورد نیاز است؟

برای کسب بهترین نتایج ما به متقاضیان پیشنهاد می دهیم تا ۴ میلی لیتر پروفایلو را در ۲ جلسه (هر کدام ۲ میلی لیتر) با فاصله یک ماه تزریق کنند. در برخی موارد که علائم پیری شدید تر هستند، امکان دارد به تزریق ۸ میلی لیتر دارو در ۴ جلسه درمانی نیاز باشد.

عوارض جانبی پروفایلو چیست؟

بلافاصله پس از درمان امکان بروز مقداری قرمزی در ناحیه تزریق ژل لب و اندکی خارش، حساسیت به لمس و تورم در ناحیه درمانی وجود دارد. این موارد معمولا ظرف ۲۴ ساعت برطرف می شوند. در صورتی که شما به یک متخصص پوست خوب مراجعه کنید، هرگز عوارض غیر طبیعی تزریق پروفایلو شامل عفونت را تجربه نخواهید کرد.