تفاوت فیلر های دیگر و ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو برخلاف فیلر های پوستی، سبب افزایش حجم پوست نشده و با تحریک تولید مجدد سلول های بنیادی، ریشه مشکل افتادگی و پیری پوست صورت را درمان می کند. تزریق ژل پروفایلو هر دو لایه های پوست و چربی را به حالت طبیعی خود باز گردانده و تولید هر ۴ نوع کلاژن را در پوست تحریک می کند. همچنین، پروفایلو می تواند در آن نواحی از بدن به کار رود که تزریق دیگر فیلر های پوستی در آن ها امکان پذیر نیست.

نتایج تزریق ژل پروفایلو چه موقع ظاهر می شود؟

نتایج این فرایند می توانند فوری باشند. مراجعه کنندگان اندکی پس از انجام فرایند تزریق ژل پروفایلو، متوجه داشتن ظاهری طبیعی و جوان در نواحی محل تزریق می شوند. افزایش سفتی، حالت ارتجاعی و بهبود کلی کیفیت پوست می تواند پس از گذشت ۶ ماه از زمان تزریق ژل نمایان شود.

افزایش سفتی، حالت ارتجاعی و بهبود کلی کیفیت پوست می تواند پس از گذشت ۶ ماه از تزریق ژل پروفایلو نمایان می شوند. با این حال، این مورد به مقدار اصلاح مورد نیاز، سن فرد و سبک زندگی او بستگی خواهد داشت. برای دریافت بهترین نتایج، تزریق ۲ میلی لیتر از پروفایلو ۱ ماه پس از تزریق اولیه توصیه می شود. همچنین بسته به پاسخ بدن به درمان، جهت حفظ نتایج به دست آمده جلسات درمانی بعدی برای بیمار برنامه ریزی می شوند.

این تزریق فقط برای آبرسانی پوست و درخشان‌تر نشان دادن آن است. تزریق ژل پروفایلو بیشتر برای افرادی مناسب است که با افزایش سن، خاصیت ارتجاعی و کشش پوست آن‌ها کاهش‌یافته و به دنبال جوانسازی و زیبایی پوست خود هستند.

وجود اسید هیالورونیک در پروفایلو سلول‌های پوست را تحریک کرده و کلاژن و الاستین تولید می‌کند که در زیبایی و طراوت پوست نقش حیاتی دارند. همچنین خشکی پوست را از بین می‌برد و افتادگی پوست را کاملاً برطرف می‌کند.

این روش درمانی برای تمام سنین از زن و مرد مناسب است. برای افراد بالای ۶۰ سال اغلب یک درمان ترکیبی پیشنهاد می‌شود که تمامی خطوط عمیق پوست را هدف قرار می‌دهد.