کاندید مناسب پروفایلو

 

با افزایش سن و بروز اولین نشانه‌های پیری افراد به فکر استفاده از روش‌هایی برای حفظ جوانی و شادابی پوست خود می افتند. برخی افراد نیز دوست دارند علاج واقعه را قبل از وقوع کرده و در سنین پایین‌تر اقدامانی را برای مراقبت از پوست خود انجام می‌دهند. در دنیای امروز برای افراد با پوست‌های مختلف و شرایط سنی متفاوت روش‌های گوناگونی ابداع شده است. روش‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توان پیری را به تاخیر انداخته و جلوی از بین رفتن کلاژن، الاستین یا هیالورونیک اسید پوست را گرفت. یکی از این شیوه‌ها تزریق ژل پروفایلو است که می‌توانید تاثیرات آن را پس از اولین استفاده ببینید.

سن مناسب پروفایلو

اگر قصد دارید از ژل پروفایلو برای برگرداندن زیبایی به چهره خود استفاده کنید، باید بدانید که تزریق این ژل محدودیت سنی ندارد. با این وجود پزشکان متخصص توصیه می‌کنند که افراد بالای ۳۰ سال از این ژل استفاده کنند. به علاوه بهتر است تا پیش از بروز چروک‌های پوستی یا آسیب‌ها برای تزریق ژل اقدام نکنید. اما از آنجایی که این ژل خاصیت پرکنندگی و حجم دهندگی نیز دارد، افراد جوان‌تر نیز می‌توانند کاندید مناسبی برای تزریق آن باشند. حجم دهندگی با استفاده از ژل پروفایلو حالتی غیرعادی و نامتقارن نداشته و چهره شما را زیباتر خواهد کرد.

علاوه بر این افرادی که به دنبال روشی بدون جراحی برای برطرف کردن اشکالات موجود در چهره خود هستند می‌توانند تزریق ژل پروفایلو را امتحان کنند. تزریق این ژل برای خانم‌ها و آقایان در هر سنی مناسب است و باعث جوان‌تر شدن و جذاب‌تر شدن چهره آن‌ها می‌شود. با این حال پیش از اقدام به تزریق لازم است با پزشک متخصص کلینیک دکترطامه مشورت کنید. ممکن است به دلایلی پزشک شما را کاندید مناسبی برای تزریق ژل پروفایلو تشخیص ندهد یا روش‌های دیگر را به شما پیشنهاد دهد. اما به طور کلی این روش برای افراد مختلف مناسب بوده و کاملا بی‌خطر است.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که نتایج درمانی این ژل در افراد مسن‌تر معمولا بهتر است. استفاده از این ژل برای افراد بالای ۶۰ سال با چین و چروک‌های عمیق یا پوست انعطاف ناپذیر می‌تواند موثر باشد. اما لازم است که تعداد جلسات مشاوره‌ای بیشتر شود تا پزشک بتواند در مورد میزان ژل مورد نیاز و تعداد جلسات تصمیم بهتری بگیرد.